Språkresa Valencia

Länge har jag funderat på att åka på språkresa, ja enda sedan jag och min bästa kompis var på Kuba. Idag tog jag beslutet att boka resan så kommer att vara borta i tre veckor. Det ska bli roligt men jag är sjukt nervös. Som ni vet så är jag ganska blyg av mig och talar dålig engelska men det ska ändå bli väldigt roligt att komma iväg lite. Kan verkligen behöva det och kommer att utvecklas mycket som person. Först är där en del som ska fixas som:
* pass
* flyg
* hotell
Jag har tänkt att studera i två veckor och ha semester ½ vecka. Familjen är lite rädda men finns det 16 åringar som åker iväg så kan faktiskt jag också klara av detta. Idag har jag betalt anmälningsavgiften till skolan så nu kan jag inte backa ur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0