måndag igen

Gud vad veckorna går fort, usch. Sex veckor kvar innan hela examensarbetet ska vara klart, bara att bita ihopa och kämpa vidare.

Får väl göra en snabb uppdatering:
Killen var en jävla mes, ursäkta ordvalet. Det är verkligen skrattretande att ngn som ändå är 23 år gammal kan bete sig som en fem åring. Men men det är slut nu iaf, trodde att han var bättre kille än vad som visade sig. :( Det gör ont men det går över.Jag har dessutom varit uppe och hälsat på lilla Johannes i Stockholm och kommer snart återvända igen. Annars är  det mest plugget som gäller drygt men ja vad ska man göra. O lördags var jag ute med mina töser riktigt trevlig kväll dock gick tiden för fort. :( men nästa gång blir det att ta första tåget hem istället.
Har inte så mkt att skriva men nu vet jag att ngn läser min blogg så jag får bruka allvar att uppdatera den. :)

Kommentarer
Postat av: stina

Yepp, jag läser.. ;)

2011-09-13 @ 12:22:58
URL: http://contaqt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0