hemskt

Kan börja med att säga att det går riktigt bra att undervisa på folkuniversitete, varje lektion lämnar jag med ett leende på läpparna. Det är roligt att undervisa dom samt att jag känner att det verkligen ger mig något. Eleverna sitter alltid med ett leende på läpparna och deras motivation är på den högsta nivån. Kan meddela att jag fortfarande är singel och jag trivs fortfarande väldigt bra.

I måndags lämnade min kompis sitt liv pga ett jävla svin. Jag är ledsen samtidigt som jag är så förbannad hur man liksom kan göra en sån sak mot ngn som man sägs älska, det är så himla sjukt. Det enda jag kan hoppas på att hon inte behövde lida så mycket innan hennes livsglöd dog. Känns så overkligt, vad är det för sjukt samhälle vi lever i egentligen? man ska verkligen ta det mesta folk säger till en på allvar, iaf hotelser.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, helt black out i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0