måndag

Veckans horoskop:
Du studerar gärna människor och deras sätt att bete sig och dina studier kommer att lära dig något mycket intressant. Folk bryr sig faktiskt mer om hur du behandlar dig själv än hur du behandlar dem. Du tar riktigt väl hand om dig själv den här veckan, och det märkliga är, att ditt sätt att bete dig ger dig både kärlek och respekt.

Dagens horoskop:
Det är lätt att oroa sig i dag. Det tjänar ju ingenting till. Försök att koncentrera dig på annat.



I helgen så har jag varit sjuk. :( i måndags var jag i skolan en hel dag och sen hem och gjorde mig iordning för sen kom mille och Maria hit så vi gick ut och åt och de hade överaskningsfest för mig, trevligt.
Lördags så skulle vi på sexparty men som vanligt ställde Mille in så jag tog det bara lugnt och vilade, fixade i lägenheten och lite sådant. Igår så gjorde jag en tenta, fixade i lägenheten och sen var jag hos min nära vän cici, lika trevligt som vanligt. Den enda tjejen som jag verkligen kommer sakna från Ystad. Men vår vänskap kommer aldrig ta slut.
Idag ska jag upp till hbg, träffa Anna, till bibblan och sen förhoppningsvis hämta min nyckel så jag kan åka och titta på min/vår lägenhet. Ska bli kul, men ändå nervöst. :) En nystart kan man behöva ibland hoppas verkligen att jag kommer trivas där, men det löser sig. :) Nu ska jag till bibblan ha det bra. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0