9 dagar kvar o livrädd

Kan säga att nu börjar panik komma, att jag flyttar om två veckor är anledningen. Att jag ska lämna min trygghet, vännerna som jag har här i Ystad o Skurup, lämna min familj. Flytta upp till ngt osäkert och tänk om han sviker sitt löfte även han säger att han inte kommer att göra det. Tänk om Elle lyckas förstöra mellan oss, tänk om.... tänk om..... jag vet att jag inte ska tänka så och att det är mitt eget beslut att flytta. Det finns fler jobb på andra sidan och fler killar om det skulle ta slut. Men ändå är jag helt panikslagen. Men jag kan inte backa ur nu. :S Känns som vi kanske flyttar tillsammans för tidigt, samtidigt som jag hade säkert haft denna panik om ett år. Jag kan bara se framåt och hoppas på att det blir bättre.

Jag och mannen hade ett mysigt samtal förrigår, jag klarade av att leva upp till SOA. Han blev ganska förvånad. :p saken var den att han måste jobba hela helgen eftersom han ska bli opererad, i vanliga fall brukar jag bli sur på honom när han säger det så han började direkt att förklara sig. så jag sa, men sötis jag är inte sur på dig tänk på din rygg bara. Han blev helt förstummad och visste inte vad han skulle säga, ganska roligt. :) Men jag är stolt över mig själv, att jag klarade av att leva upp till SOA. :) 

Jag hoppas på att skolan snart ger mig mitt betyg så jag kan få mina pengar.
Jag körde själv både i torsdag och igår, det var väldigt roligt. :)

Harry är helt full av energi idag tänk om jag också hade det. :) känner mig allmänt nere, men måste packa o så. suck

Kommentarer
Postat av: Marita

Hjärtat tänk istället så här.... Vad hade hänt om inte ordet OM hade funnits??

2011-01-22 @ 16:55:26
URL: http://roseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0