5 dagar

Jag är så irriterad på UMU så blev jag bara runt skickad o sen helt plötsligt stängde dom, gör man så om man vet i växeln att ngn försöker kontakta ngn. :S irriterad, fan vill ju ha mina pengar.
Ganska trött på en kompis som alltid tar pojkvännen i första hand, visst man ska vara något mellanting men aldrig man ska strunta i sina vänner för då står man där helt själv.

Paniken har lagt sig lite för jag vet att jag har mannen i mitt liv, men klart lite rädd är jag men ser ändå framemot det och det kommer bli som det går. Har skrivit upp mig i bostadskön i Ystad också ifall att, men allting kommer lösa sig. Just nu väntar jag bara på att bli registererad hos UMU så att jag kan få mina pengar i really need them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0