14

Två veckor kvar tills jag får nyckeln till min lägenhet, verkligen blandade känslor. ska bli skönt o få komma bort från Ystad, men jag kommer samtidigt att sakna Ystad. Sen får jag verkligen hoppas att vårt förhållande blir bättre när vi bor tillsammans. Framkommer kurden mer i honom, så drar jag. Han får en månad på sig att bli bättre när jag har flyttat.

I helgen så hade jag utflyttningsfest med några vänner, sen har kannah varit här (katastrof). Förstår inte varför vi alltid bråkar när han är i Ystad, men aldrig i hans lägenhet. Sen idag var jag på sista terapin. Så nu har jag börjat avsluta grejor här i Ystad, så börjar fatta att det snart är slut i denna staden. Känns som sagt både skönt o lite sorgligt. Men det kan bara bli bättre annars hade jag inte flyttat. Visst inget som kan garanteras men måste testas.

I veckan så händer: ska träffa kompisar, göra sista tentan, börja en ny kurs, låna mammas bil lite :) måste köra själv även det känns läskigt. Sen till helgen ska jag ev till hbg, träffa Anna och kanske träffa kannah. Så får se. Måste iaf ha helt färdig packat till den 28e januari, eftersom jag har problem med min rygg så vill jag fokusera på flytten sista veckan.

Nej, måste försöka samla ork att fixa tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0