13

Idag har jag gjort en tenta redovisning som vi blev godkända på, ganska irriterande när två stycken glider på andra i gruppen. Där satt jag o H och gjorde färdigt tentan efter H2 o J sa att vi skulle träffas halv nio o sedan kommer inte H2 o J förrän halv tio när vi ska ha tentan tio över tio. De gjorde ingen nytta, ganska irriterande o bad inte om ursäkt o såhär.  Skönt att vi bytar kurser nu. Sen kom jag hem fixade en tenta o skickade in den. Sen sov jag i en timme.

Idag har jag inte så mkt att skriva, funderar mkt på hur en kille kan vara så elak pga smärtan. Men jag får väl bita ihopa o hålla mig på avstånd. :S
Nej, nu ska jag laga mat.

Jo, jag ska börja arbeta med SOA, stanna, observera och agera. För att fåbort mitt humör, dvs att jag inte ska bli så lätt sur. Det kommer bli kämpigt men jag vet att jag kommer klara det. Jag ska hålla er uppdaterade. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0