12

Naw, min lilla habibi är nerdrogad idag, men roligare att prata med honom nu. :p så det verkligen ska vara.
Jag har kommit fram till att jag inte behöver plugga 200% för att få csn, så jäkla skönt. Så nu blir det antagligen arabiska och två kurser inom mobbning samt att läsa om kurserna som jag inte klarat. Så blev 200% ändå, men nu kan jag iaf bestämma mig för om jag ska läsa arabiska eller kurserna inom mobbning, *hmm* känns som alla kan vara lika nyttiga så jag får väl kolla igenom kursschemat o kursplanen när jag får besked. Känner att två hundra procent är för mkt för mig.

Idag har jag ätit frukost med M o M, sen hem och packade och tvättade och ska snart iväg till C o äta middag, mysigt. :) Sen börjar den "nya" kursen imorgon. Så blir skola 8:15 till ett drygt. :(

Idag arbetade jag efter SOA, istället för att fråga min man argt varför han inte svarade igår. så skämtade jag till det och det blev mycket bättre och jag fick ett svar. utan att vi var ovänner. Så det känns bättre idag hoppas det bara håller i sig. Så jag har klarat att leva efter SOA en dag. :)

Nu ska jag göra mig iordning och sen hem till C och äta och snacka av oss lite. :) ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0