tre dagar kvar

I måndags åkte jag upp träffade Anna, hämtade nyckeln o sen åkte jag till min man. Naww så synd om honom. Nyoperard o allt, :p men men han såg pigg ut iaf trots att jag fick gå o handla mat till o så.

Igår körde jag o mamma upp o skulle fixa i den nya lägenheten. Städningen var under all kritik o de måste verkligen måla i lägenheten. Så mamma fick prata med dom så hon gav med sig, så lägenheten o städningen ska vara klar tills på lördag så jag hoppas verkligen det så vi kan flytta in. Känner det ska bli skoj o bo med kannah, hoppas han nu inte sviker sitt löfte men det tror jag inte att han gör. Verkade inte så idag när vi pratade om det. :)

Dagens horoskop:
Det här är en olycksdrabbad dag för dig, så slå av på takten och ta det lugnt. Gör inget förhastat.


Har verkligen haft en skit dag idag först inte alls på humör, mkt att plugga, sen glömde bort min tvättid och sen gick proppen i lägenheten. Kunde inte bli värre idag :( hoppas på att morgon dagen blir bättre. Dock fått veta att jag snart kommet få mina pengar *längtar* Börjat snacka med en ny vän och insett vilka som är mina riktiga vänner. Har fyra vänner som jag aldrig lär glömma. :)
Usch lång dag i skolan imorgon, sen hem o träffa cilla. Sen blir det skola på fredag, packa det sista och fika med Jonas. haha intressant. :)
nej, nu ska jag lägga mig o läsa. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0