en vecka

Nu har vi bott tillsammans i en vecka och jag ångrar inte att jag flyttade. Känns riktigt skönt faktiskt, saknar dock vår soffa :( trodde att den skulle komma imorgon men nej. I helgen var jag nere i ystad o flyttstäda, lämnade nycklarna, festade och jag saknade kannah ännu mer och ville bara hem igen, verkligen skönt att det har blivit så. Så jag trivs bara bra vet att mitt liv är häruppe. :)

Igår firade vi alla hjärtans dag också, mysigt. :) idag har jag varit svintrött men har pluggat lite. sen träffade jag Thommy en stund, han körde mig till öob :) imorgon ska jag iväg o träna om jag hittar o sen så kommer ev Thommy hit. :) resten av veckan så blir det plugga, träffa vänner och vila mig. :) jag gjorde ngt dumt o trillade rakt in i harrys bur i lördags helt blåslagen på kroppen och slagit bakhuvudet :( så kan knappt gå, men vill verkligen börja träna imorgon. :S så vi får.

Nu har jag uppdaterat o ni vet att jag mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0