kär i en turk

Förlåt att jag inte har skrivit på länge, haft fullt upp med kompisarna och verkligen levt livet.
Den femte augusti hände det, jag och J drog ner till Turkiet, Kusadasi. Helt underbart. :) Första dagarna var vi i Kusadasi och på stranden. Sen var vi även i Izmir, men det var verkligen ingen hit och speciellt inte när alla männen tittade på brösten kändes obehagligt. Sen har vi shoppat väldigt mkt. :)
Vi åkte dock med ett danska resebolag så vi förstod inget på flygplanet av den anledningen att de talade dansk, tyska. Tom mannen bredvid oss som var danska förstod inget. På välkomstmötet förstod vi inte heller något. så vi frågade ut receptions pojken och bartendern, som verkligen var stor hjälp för oss. vi umgicks en hel del med personalen.

På kvällarna utom en satt vi i baren och lärde oss turkiska och bara snackade, verkligen härligt. :) all inclusive e det bästa man kan ha. :) sen på nätterna umgicks vi med min A och hans kompisar. Så det blev väl bara tre timmars sömn varje natt, men men vad gör man inte för kärleken. så vi hade verkligen en helt underbar semester. Träffade en underbar turk A som var diskplockare och bartender på hotellet. Han sprang runt och flörtade med mig på dagarna och på söndagen när vi var lite fulla så kom han o hans kompis fram men då hade vi redan lovat bort oss till två andra, vilket jag senare fick ångra. Dagen efter umgicks vi med A och hans kompis, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Han hade verkligen en fin insida, visst förstod inte så mkt engelska men vi föll för varandra. Sen umgicks vi resten av veckan. Vi fick dock smyga på kvällarna eftersom de inte får umgås med gästerna. Så kl 2 varje natt gick vi ut för att umgås med han och hans kompisar. Receptions pojke hade sagt att A o hans kompis bara var ute efter sex, när det var tvärtom egentligen. Tack o lov gjorde vi inget med dom två. Redan första kvällen fick jag A:s msn, nr och fb och då pussades vi bara o höll handen. Andra kvällen samma sak att vi umgicks med hans kompisar och såhär. Var jobbigt att man inte fick visa sina känslor i restaurangen men han kom alltid fram och frågade hur jag mådde och om vi skulle ses på kvällen. Sista kvällen var riktigt jobbig, vi umgicks fem personer och vi handla dricka satte oss på stranden och bara myste. Sen skulle alla pojkarna gå hem men då höll jag kvar A för att få sista stunden med honom ensam. så vi lade oss på stranden och tittade på stjärnorna och stjärnfallen, jag ville verkligen inte att kvällen skulle vara över. Sen blåste det mycket så vi var tvungna att gå hem. Han följde mig till hotellet och höll om mig länge, och sen började han att gråta. Verkligen jobbigt, så jag gick dumt nog vände jag mig och såg honom, det gjorde ont i hjärtat. Direkt när jag kom in i hissen kom alla tårna jag ville verkligen inte lämna honom. Visst en typisk sommarflört, men vi får se vart det leder. Vi har kontakt än idag och vi säger fortfarande att vi älskar varandra, bara vill vara med varandra. Jag har 153 dagar kvar på utbildningen och sen kan jag göra vad jag vill liksom. Men just nu lever jag på de fina smsen från honom.
kram en kär vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0