vart?

Vart tog sommaren egentligen vägen? Tyckte inte det var så länge sen jag skrev och nu har jag bara 13 arbetsdagar kvar, visst sommaren är långt ifrån slut men ändå. :) Har gjort en del saker med mille, varit i Helsingborg, fått åka lastbil, varit mkt i Malmö och busat, varit ute på disco i Malmö, varit i Göteborg med mina töser, varit och badat, varit på stan. Spontana saker som man bestämmer sig i sista sekund vad man ska göra som ofta jag och mille gör. Varför planera. :)

Bytade ut pojkvännen mot en bättre kille, till en av hans bekanta men men sånt som händer. :p Han är lite sur, men men bryr mig inte. Ibland tittar man tillbaka på förhållande och verkligen undrar vad f´*n såg jag i honom, varför var jag med honom egentligen. Visst jag ångrar inte någon av mina ex, ett bara. Men jag har lärt mig mycket av dom som jag bär med mig in i nästa förhållande. Så inget är bortkastat. Som det ser ut nu så flyttar jag snart från Ystad, underbart. Vill bara bort och kunna koppla av i staden där jag bor, vilket jag inte kan i Ystad.

Nej, nu kommer mille snart så vi kan gå o bada. Sen som vanligt. *pust o stön*
Stina: hör av dig när du är i Ystad.

Kommentarer
Postat av: stina

okej, det ska jag göra. ska du på sjöbo marknad?

2010-07-14 @ 21:06:54
URL: http://contaqt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0